Spoštovane naše stranke,

tu vam podajamo navodila o našem delovnem času ter kako lahko varno naročite, pripeljete in prevzamete vozilo.

 

DELOVNI ČAS

PRODAJNI SALON VOZIL je v teh razmerah za vas odprt le on-line. Za vas so prodajalni svetovalci dosegljivi na gsm, telefon ali e-mail od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00  Sobote pa imamo do nadaljnjega zaprto!

V primeru vprašanj glede novih in rabljenih vozil smo vam na voljo osebno v našem prodajnem salonu, lahko pa nas kontaktirate tudi na elektronskem naslovu prodaja@avto-lusina.si oz. na gsm številko 041/630 754. Z veseljem vam bomo poslali kataloge in vam preko telefona podali informacije o vozilih.

 

SERVIS od ponedeljka do petka od 7.00 do 17.00- POKLIČITE, DA VAM POŠLJEMO OBRAZEC ZA PREHOD MED OBČINAMI!

Obveščamo vas, da lahko v primeru tehničnih težav pokličete našo servisno dežurno številko 051/363 979, kjer vam bomo svetovali oz. vam dali termin za pregled vašega vozila.

Za vsa dodatna vprašanja v zvezi s servisiranjem in vzdrževanjem vašega vozila smo vam na voljo na elektronskem naslovu servis@avto-lusina.si oz. na gsm: 051/363 979. V primeru okvare vozila, ko nas potrebujete izven našega delovnega časa, prosimo sledite navodilom na dnu tega obvestila IZVEN NAŠEGA DELAVNEGA ČASA- navodila kje parkirati vozilo.

Navodila za prehod med občinami:
Zadeva: Servisiranje vozil, menjava pnevmatik in nakup vozil - odgovor (objava RS Ministrstvo za notranje zadeve dne 27.10.2020)

Glede na vaša vprašanja, odlok predvideva izjemo v sedmi točki prvega odstavka 4. člena, ki
dovoljuje izjemo za dostop do storitev za nujne primere, kamor bi lahko šteli servisiranje in
popravilo vozila. Enako velja tudi za nakup novega ali rabljenega vozila ter menjavo pnevmatik,
pod pogojem, da ima stranka pnevmatike shranjene na servisu.
Pri prehajanju med občinami iz prvega odstavka tega člena mora imeti posameznik pri sebi
ustrezno dokazilo (potrdilo o hrambi pnevmatik, termin o naročilu na servis itd), s katerim izkaže
uveljavljanje izjeme iz prvega odstavka 4. člena, in lastnoročno podpisano čitljivo izjavo, ki
vsebuje podatke iz četrtega odstavka 4. člena. Dokazilo in izjavo mora na zahtevo pokazati
inšpektorju Zdravstvenega inšpektorata Republike Slovenije ali policistu.

 

V skladu z navodili Vlade Republike Slovenije in smernicami NIJZ tudi v pooblaščeni mreži Hyundai postavljamo zdravje posameznika na prvo mesto, zato smo sprejeli ustrezne ukrepe in za vas pripravili dodatne napotke.

Postopek izvedbe naročila ter servisiranja:

V našem podjetju smo zaradi dane situacije in predvsem zdravja strank in zaposlenih uvedli popolnoma brezstični sprejem na servis. Postopek je sledeči:

-  na servisno storitev se naročite na zgoraj zapisani telefon ali e-mail, da bomo lažje planirali urnik ter preverili zalogo potrebnih nadomestnih delov,

-  vozilo lahko na servis pripeljete tudi izven delovnega časa. Vozilo parkirate na označenem parkirišču. Na sovoznikov sedež položite servisno knjižico ter list, na katerega napišete kakšne storitve naročate. Dokument podpišite. Ključe vašega vozila oddate v modri sef na steni servisa.

- vsako vozilo ob prevzemu zaščitimo (volan, prestavno ročico, ročno zavoro) ter ob prevzemu in izdaji dezinficiramo,

- servisni svetovalec vas bo po e-mailu ali telefonu obveščal o dodatnih ugotovitvah (SMS,MMS ali e-mail). Preko teh kanalov lahko potrdite ali zavrnete storitev. 

- servisni svetovalec bo v dogovoru z vami uredil natančen termin prevzema vozila,

- ob prevzemu se v servisno pisarno vstopa posamično. Plačilo lahko uredite s plačilno kartico ali preko TRR-ja pred prevzemom vozila.

Pazite nase in na svoje bližnje ter ostanite zdravi.

 

ASISTENCA NA CESTI

V primeru okvare vozila ali nezgode na cesti, lahko pokličite na svoj asistenčni center.

Asistenco lahko sklenete pri svoji zavarovalnici, zato najprej preverite vašo zavarovalno polico.

Ste vedeli, da obstaja Hyundai in Suzuki asistenca?

HYUNDAI

HYUNDAI asistenca je lahko dosegljiva:

  • brezplačen klic na telefonsko številko 080 20 32 iz Republike Slovenije.
  • telefonska številka +386 1 530 5379 je namenjena klicem za pomoč iz tujine (klic je plačljiv).

HYUNDAI asistenca je vedno prisotna:

  • izvajanje pomoči 24 ur na dan, vse dni v letu,

HYUNDAI asistenca izvaja pomoč na cesti ali prevoz vozila v primeru okvare ali nesreče:

  • pomoč in popravila na cesti ter prevoz vozila so plačljive storitve.

Prevoz vozila HYUNDAI do najbližjega pooblaščenega servisa HYUNDAI je za uporabnika brezplačen če:

  • je vozilo v trenutku okvare v garanciji HYUNDAI,
  • gre za popravilo, pokrito iz naslova garancije HYUNDAI,
  • je vozilo redno vzdrževano v skladu s predpisi v servisni knjižici vozila.

 

SUZUKI ASISTENCA

Storitev Suzuki Asistenca vam je na voljo na območju Evrope 24 ur na dan v času trajanja jamstva.

Pokličite našo številko za klice v sili, kjer boste dobili takojšno pomoč po vsej Evropi v slovenščini.

Pri klicu v sili navedite točen kraj okvare vozila, za kakšno okvaro gre, številko in veljavnost kartice Suzuki Asistenca, tip vozila znamke Suzuki ter vaše ime in priimek.

Pomoč našega mojstra prispe na kraj okvare, kakor hitro je to mogoče.


 Številka za klice v sili, na katero lahko pokličete po lokalni tarifi v Sloveniji: (04) 255 18 62

 Številka za klice v sili, na katero lahko pokličete iz tujine: +43 1525 03 65 90

OB KLICU NA ASISTENČNI CENTER PREVERITE ALI VAM PRIPADA NADOMESTNO VOZILO!

 

IZVEN NAŠEGA DELAVNEGA ČASA- navodila kje parkirati vozilo

Ob prihodu do naše Avtohiše, lahko vaše vozili v urah, ko ne obratujemo, pustite na zato označenih parkirnih mestih.

Na armaturni plošči pustite vašo servisno knjižico, opis dogodka (v kolikor gre za okvaro) in kontaktno številko, na katero ste dosegljivi.

Ključe dajte v nabiralnik, narejen posebej za ključe.

 

Želimo vam čim manj stresnih dogodkov na cesti in srečno vožnjo. 

OSTANITE ZDRAVI

Ekipa Avto Lušina d.o.o.