Dragi vozniki Hyundai vozil,

Predstavljamo vam nekaj novega... noro dobrega :)

Hyundai i30N:

  • Dirkaška nastrojenost in drzen dizajn
  • Športna izvedenka, ki ponuja do 275 konjskih moči
  • Dirkaške občutke prenese v vsakdanje življenje

 

Avto Magazin je objavil: "Hyundaijev zadnji dosežek morda ne leti po zraku, po zemlji pa se vsekakor pelje zelo hitro. Imenuje se Hyundai i30 N in silovito napada avtomobilski razred, ki ga najraje označujemo s tujko 'hot hatch'."

Pod motornim pokrovom se skriva dvolitrski turbobencinski štirivaljnik z neposrednim vbrizgavanjem bencina v izgorevalne komore. Motor 2.0 T-GDI v obeh različicah sicer razvija največji navor 363 njutonmetrov – z možnostjo začasnega, do osem sekundnega povečanja na 378 njutonmetrov – pri moči pa je precejšnja razlika. V osnovni različici je namreč na voljo največ 250 'konjskih moči', medtem ko močnejši Hyundai i30 N Performance na cesto prenaša še dodatnih 25 'konjev' in je nasploh bolj pripravljen na izlete po dirkališču.

Poleg prilagojene oblike in aerodinamike karoserije v značilni svetlo modri barvi oddelka N, neposrednega elektromehanskega volana, uskladitve zvoka motorja z vrtljaji in načinom vožnje, izpušnega sistema, ki v najbolj športni nastavitvi tudi prijetno poka, elektronsko nastavljivih blažilnikov, okrepljenih sklopke in menjalnika, Launch Controla in drugih lastnosti so močnejšemu i30 N namenili tudi še bolj ostre športne zavore, 19-palčne gume namesto običajnih 18-palčnih in elektronski diferencial z omejenim zdrsom, ki vozniku dovoli, da lahko skozi ovinke dirja tudi s popolnoma izključenim ESP, ki pri 'navadnem' Hyundaiju i30 N tudi v najbolj športnem programu vedno ostane vključen v vlogi nevidnega varuha.

Programov je pet, izbirajo pa se z dvema stikaloma v modri barvi oddelka N, ki sta prikladno vgrajeni na volanski obroč. Z levim se lahko voznik sprehaja med načini, ki jih poznamo tudi iz 'navadnih' avtomobilom, torej Normal, Eco in Sport, stikalo na desni pa je namenjeno načinoma N in N Custom, v katerih se podvozje, motor, izpušni sistem, ESP in prikazovalnik vrtljajev prilagodijo športni vožnji. Vozniku lahko pritisne dodatni gumb, s katerim med prestavljanjem iz višje v nižjo prestavo začasno poveča vrtljaje motorjev, da ne izgubi momenta.

Športnost je sicer zelo zaželena, ni pa edina vloga, ki jo lahko opravlja Hyundai i30 N. Dobro se namreč znajde tudi v vlogi vsakdanjega prevoznika, ko vozniku pomaga vrsta varnostnih pripomočkov, podvozje, čeprav nikoli povsem ne izgubi trdote, je veliko bolj udobno, vozniku in potnikom pa je na voljo tudi popoln nabor infozabavnih pripomočkov.

Ponosni smo, da smo prvi proizvajalec avtomobilov, ki je dobil oceno pet zvezdic v tem segmentu v okviru nove ocenjevalne sheme. S svojim optimalnim standardnim varnostnim paketom, i30 izpolnjuje najvišja pričakovanja kupcev.

Za njim se bodo obračale glave, a nikakor le zaradi impresivnega zvoka. Novi i30 N namreč z agresivnimi oblikovalskimi elementi in spuščeno karoserijo ne skriva svojih dirkaških ambicij.Vabimo vas na testno vožnjo z novim ljudskim vozilom HYUNDAI I30. Za vas smo dosegljivi na 04/5022015.

Se vidimo :)